Svet in ljudje Odkrivaj. Občuti. Uživaj.

Slovar

SI - EN

EN - SI
Cela beseda   

Več jezikov

Natisni  Pošlji prijatelju

V deželi muzejev – Zemljepisni muzej

Besedilo: dr. Primož Gašperič
Fotografije: Marko Zaplatil in Blaž Komac

Namesto uvoda Leti 2015 in 2016 je Mednarodna kartografska zveza (ICA) razglasila za mednarodno leto zemljevida. Eden od poglavitnih namenov tega imenovanja je popularizacija zemljevidov, torej zemljevide približati celotni javnosti (predvsem učencem) na globalni ravni, ponuditi priložnost za odkrivanje znanosti, povezanih s kartografijo, ter pokazati uporabnost zemljevidov v vsakdanjem življenju.


Notranjost Zemljepisnega muzeja GIAM ZRC SAZU na Gosposki ulici 13 v Ljubljani.

Kratka zgodovina muzeja
Zemljepisni muzej Geografskega inštituta Antona Melika Znanstvenoraziskovalnega centra Slovenske akademije znanosti in umetnosti (krajše ZRC SAZU) v letošnjem letu praznuje sedemdeset let svojega delovanja. Muzej je 7. maja 1946, na pobudo priznanega slovenskega geografa in akademika dr. Antona Melika, pod nazivom Zemljepisni muzej Slovenije ustanovila vlada Ljudske republike Slovenije. Do leta 1962 je deloval samostojno, potem je bil priključen novonastalemu Inštitutu za geografijo Univerze v Ljubljani, dokler ni septembra 2002 prišel pod okrilje Geografskega inštituta Antona Melika ZRC SAZU.

Revija je na voljo na prodajnih mestih Dela Prodaje. Revijo lahko naročite tudi po telefonu 04 5320 200 ali preko spletne naročilnice. Novi naročniki prejmejo darilo. ODPRITE SI SVET!


Več lahko preberete v številki 218.



Komentiraj članek
Naslov članka:
Država:
Vaš komentar ali vprašanje:
Elektronski naslov:
Naročilo starih številk



Seznam objavljenih člankov

Seznam člankov, ki so bili v preteklih letih objavljeni v reviji Svet in ljudje, si lahko ogledate na seznamu objavljenih člankov.



Didakta d.o.o., Revija Svet in Ljudje, Gradnikova 91a, 4240 Radovljica, tel. (04) 53 20 200, e-pošta: info@svetinljudje.si. Vse pravice pridržane.
izdelava spletnih strani Spletomat, orodje za spletni marketing